اكادمية مبارزي الظل
جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 3834380716

اهلا بك ايها الزائر الكريم

اذا كانت هذة الزيارة الاولي لك فيشرفنا ان تسجل معنا

وان كنت عضوا في المنتدي فيشرفنا دخولك....ونتمني ان تقضي معنا اوقات سعيده

اسرة المنتدي:
اكادمية مبارزي الظل
جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 3834380716

اهلا بك ايها الزائر الكريم

اذا كانت هذة الزيارة الاولي لك فيشرفنا ان تسجل معنا

وان كنت عضوا في المنتدي فيشرفنا دخولك....ونتمني ان تقضي معنا اوقات سعيده

اسرة المنتدي:
اكادمية مبارزي الظل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكادمية مبارزي الظل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

جدول بطولة العصابات

mohand
KIRA_K.O.H
king!the!dark
yami oh
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
The Prince Cristiano
عضو جديد
The Prince Cristiano

المشاركـات : 51

جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 7:34 pm

انا بكمله على الهامشى وهو مش راضى يرد فهقفل الان علشان انا زهقت ودى المحادثة :-

[13:29:01] [الفرعون الصغير Ж<Ţễฮ๓.Ǿŗįçħấłçổş∞Řể₫$.Łềฮ₫ếѓ>Ж - 5.218.150.166] متصل
[13:29:08] << اخيرا لقيتك
[13:29:21] << انا خصمك يا كينج
[13:29:34] << ؟؟؟؟؟؟؟؟
[13:30:00] << الووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
[13:31:02] << يا كينج بليز رد
[13:32:09] << يا كينج
[13:32:11] << انا خصمك
[13:32:16] << انت مش بترد ليه

انا كده عملت اللى عليا سلام
yami oh
عضو جديد
yami oh

المشاركـات : 481

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 4:12 am

أظن أنى عملت اللى عليا وأمتر أنتظرتكم كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييير أوى ألأظن ان البطولة أنتهت أنا أحلتها أسبوع وبعدها خليتها للسبت علشان دارك وبردوا مردش على برنس أنا أسف مضطر أعلن النتيجة بفوز

فريق
The Engo Dark Sniper

1_ Yami Oh

2_ The Prince

3_ Mohand

وشكرااااااااااااااااا
king!the!dark
قائد كتيبة الأوريكالكوس
king!the!dark

المشاركـات : 978

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 5:19 am

اعمل الى يعجبك اكيد لازم تكسب ابن عمك رغم انو ميستحقش يفوز لنو لسة حتى مستناش ردى على كدا انا مكنتش فاتح اصلا ولما قمت من على الكميوتر نسيت اقفل الهامشى كانت اختى الى بتلعب هرد علية بقا ازاى
وانا كنت مستنى بقالى وقت كبير جدا وهو الى مش بيفتح
The Prince Cristiano
عضو جديد
The Prince Cristiano

المشاركـات : 51

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 7:33 am

صديقى .. لازم تكسب ابن عمك ومش ابن عمك مفيش حاجة اسمها كده

قائد فريقك كيرا انا كلمته اكتر من 5000000000000 مرة وكل شوية اقله انك مش فاتح وهو يقولى ايوة واستناك ومش بتفتح كذلك نشهد مهند لو تحب .. وفى الاخر انا اللى مش بيفتح !!!!

حكاية يستحق وميستحقش والشغل ده انا مبحبوش .... لانى مستنيك اكتر من اسبوعين علشان نلعب وانت مطنش وانا كلمت قائد فريقك زى ما قلت لك اكتر من مرة وهو يشهد على كده وكذلك مهند والحريف كمان شاهد انى متواجد علشان استناك وانت بطنش ..... يبقى استحق ولا لا ؟؟؟

عموما اعمل اللى يريحك انا الصراحة زهقت ومش هستناك تانى علشان انا مطلتعش اكتر من 3 ساعات كل يوم وانت متفتحش وفى الاخر تقول ابن عمك ومش ابن عمك .......

خلص الكلام سلام
yami oh
عضو جديد
yami oh

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 6:29 pm

شباب أولا هدوا الأأمور

ثانيا يا دارك لوة صح زى ما أنت بتقول أنى أفوز ابن عمى يبقى الأاسبوع اللى أنا أحلته كفاية وبرضه يفوز فريقي وتانى حاجة أ،ت مفتحتش يوم الجمعة وأنا خليتها للسبت وبعدين أنا أعملك أيه أنت سايب الهامشى مفتوح وأ،ا كنت فاتح وملقتقش وبرنس فتح وكلمك وفى الأخر ابن عمى وثانيا أحنا فزنا لأن الكل شاهد أن مهند ببيفتح وخليل مش بيفتح يعنى حتى لو محسبتش مبارزة برنس هحسب مهند ولا كمان مهند ابن عمى وهفوزه أنا لو أى حد مكانى مكنش أجلك ليوم السبت لأان أغلب الناس بتفتح يوم الخميس والجمعة وأ،ت فتحت السبت وياريت رديت على برنس وفى الأخر جاى تشتكى ؟
king!the!dark
قائد كتيبة الأوريكالكوس
king!the!dark

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 7:28 pm

خليل كان فاتح انمبارح و انا مفتحتش الاسبوع الى فات والكل كان عارف كدا وانا قولت لى سعودى لنى كان عندى امتحانات
والحاجات بتاعت النقل من الاعدادى لثنوى معرفتش افتح منها غير يوم الجمعة و الخميس انا كنت فاتح من الساعة 10 لحد واحدة واسئل سعودى لو مش مصدق و كمان الجمعة فاتح اليوم كلو مقفلتش خالص السبت فتحت حبة بليل من الساعة9لحد11 انتو الى مش بتفتحو مش ذنبى انا بقا انت قولت لى سعودى من اسبوع انى هبارز البرنس يوم الخميس 9مساءا فتحت على الاساسا دا ملقتكش ولا انت ولا هو فاتح وبردو انا الى غلطان انا غلطتى الوحيدة انى اشتركت فى البطولة دى من الاول و البرنس انت بتقول انك قولت لى كيرا كيرا مقليش حاجة وانا كنت كل يوم بفتح و اكلمة و كمان كيرا قلى انى يامى او خسرو 2/1 وتانى حاجة انا مش صديقك ولا اعرفك فا يريد متقوليش صدسقى دى تانى ال حاجة الى بينى وبينك صحبى يامى او و كمان اسئل مهند انا كل يوم نت بفتح و اكلمو عشان بطولة النور فين بقا تقولى اشهدو و الى اسمو الحريف دا انا معرفوش عشان اكلمو او مكلموش هههه مستنيك اثر من اسوبعين مكنتش من اسبوعين كلمت سعودى و قولتلو انى برنس مش بيفتح هلعبو ازاى و سعودى كلم يامى وقلو يوم الخميس الى هو اول اول انمبارح دا انى هلعبك الساعة9 اكيد متستحقش لنى لو سئلت واحد منهم كيرا او مهند هيقولك انى كنت موجود لنى كنت بكلمهم زى ما قلتلك مهند كنت بكلمو كل يوم عشان بطولة النور بس كان بيحصل ظروف منعرفش نلعب بسببها وفى الاخر يقولى انا الى زهقت ازهق او متزهقش حاجة متخصنيش انا من يوم الخميس وانا بفتح وانت الى مش بتفتح وتيجى تقولى مستنيك من اسبوع اعد ساكت بقا انا اساسا غلط انى دخلت بطولة زى دى من غير سلام كمان
UTAKER
Admin
UTAKER

المشاركـات : 1239

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 7:39 pm

معلشي يا جماعة هي في الاخر مش حاجة حلوة انك تستغل ظروف الخصم علشان تكسب ولو هتحسبها كدة يا يامي فالمفروض اخر ميعاد كان الخميس الي فات مش ده الي برنس كان جهازه بايظ وقتها

ولو بتدورو علي العدل ارجو من يامي يو تأجيل النتيجة ومن دارك و برنس انهم يلعبو ولو برنس كسب تتأهلو ولو دارك كسب تستنو خليل ومهند
https://sd-academy.yoo7.com
yami oh
عضو جديد
yami oh

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 7:53 pm

ماشى يا قائد معاك هكملها
king!the!dark
قائد كتيبة الأوريكالكوس
king!the!dark

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 7:54 pm

ياربى اعمل اية انا بقا لازم اسمع كلام اخوية الكبير عشانك يا سعودى هلعب
yami oh
عضو جديد
yami oh

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 9:13 pm

كده النتائج هى

برنس ضد كينج ذا دارك = 1-1

مهند ضد خليل =1_0 لمهند

أنا وكايرا أنتهت

يلا فى إنتظار النتائج
king!the!dark
قائد كتيبة الأوريكالكوس
king!the!dark

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 2:31 am

مبروك لى فريقك يامى انتو تكسبو لنى مش هقدر افتح تانى خلاص عشان الامتحانات يعنى هفتح حبة بلنهار انتو هتكونو لسة بل مدرسة ويوم ما هفتح هيبقا يم 25/1 مش اكيد مش هتستنو فا مبروك ليكو
yami oh
عضو جديد
yami oh

مُساهمةموضوع: رد: جدول بطولة العصابات    جدول بطولة العصابات  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 4:11 am

أوك كده أنسحب كينج ذا دارك وفاز برنس وفزنا بالبطولة وأظن أن المشاكل أنتهت أرجو توزيع الجوائز ومبروك للفائزين

جدول بطولة العصابات
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2