اكادمية مبارزي الظل
بطولة روح الصداقه - صفحة 2 3834380716

اهلا بك ايها الزائر الكريم

اذا كانت هذة الزيارة الاولي لك فيشرفنا ان تسجل معنا

وان كنت عضوا في المنتدي فيشرفنا دخولك....ونتمني ان تقضي معنا اوقات سعيده

اسرة المنتدي:
اكادمية مبارزي الظل
بطولة روح الصداقه - صفحة 2 3834380716

اهلا بك ايها الزائر الكريم

اذا كانت هذة الزيارة الاولي لك فيشرفنا ان تسجل معنا

وان كنت عضوا في المنتدي فيشرفنا دخولك....ونتمني ان تقضي معنا اوقات سعيده

اسرة المنتدي:
اكادمية مبارزي الظل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكادمية مبارزي الظل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بطولة روح الصداقه

pakora
Aster Fènix
ziko_jawhara
KIRA_K.O.H
جايدن المدمر
ELSEAF
EL7reef
UTAKER
Şĉāŕŷ Ϊ†ăçħī
# كايتو كيد #
Jaden The Legend
hero1
Leo Messi
eagle eye
beshoooo
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
hero1
مشرف
hero1

المشاركـات : 892

بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 10:21 pm

خصومنا مش فاتحين والساعة دلوقتى
4.30

ارجو اعتبارنا فائزين
EL7reef
عضو جديد
EL7reef

المشاركـات : 43

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 10:47 pm

السياف معه ظروف منعاه من الدخول
وانا موجود بالهماشى فاتح كل يوم

وخصومنا قالولى انه اليوم اخر ميعاد

ياريت ياكابتن بيشو تشوف حل

ينفع ادخل واحد اخر مكان السياف ؟؟
EL7reef
عضو جديد
EL7reef

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 10:49 pm

انا قلتهم انى ابارز اى طرف فيهم وأول مايدخل السياف اليوم يبارز الطرف الأخر وهما رفضوا
ziko_jawhara
عضو جديد
ziko_jawhara

المشاركـات : 107

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 11:05 pm

نعم أخي لازم نلعب فوقت واحد و يكون خصومنا الاثنين يالغرفة عشان يظهرو شوية اهتمام بالبطولة
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

المشاركـات : 804

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 11:12 pm

tongue

انا ما قلتش الكلام ده انا هيرو كان قايللى ان لو ما قدرش جايدن ذا ليجند يفتح ممكن هو يلعب الماتشين بس لظروف خاصه ويكون مكلمنى زى ما عمل الحريف
+
وقرارى هو معاكم لحد الساعه 8 بتوقيت مصر اذا قدر الحريف يلاعبكم انتوا ااتنين خلاص اذا ماقدرش ما ينفعش يدخل حد جديد + اى كلام او اعتراض من اى من الفريقين سيعتبر المعترض منسحب
لا نقاش النقاش مرفوض
:

hero1
مشرف
hero1

المشاركـات : 892

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 11:31 pm

طب وفريقنا
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 11:49 pm

بالنسبه لفريق
1-مبارزوا الظل
2- eagles
3-the ledend heros
فهم متاهلين
KIRA_K.O.H
عضو جديد
KIRA_K.O.H

المشاركـات : 391

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 1:56 am

صدقوني هذا النظام ولله ما ينفع!
انا طول اليوم فاتح وجايدن بيفتح كل يوم ولما نيجي نكلمكم ما بتردوا وتيجي تقولو احنا ما بنرد؟
طيب بما اننا تم استبعادنا مع اننا لم نقفل اصلا وانت وايجل ايي ما بتردو على الهامشي وجايين تسبعدونا اذن سلام لا يشرفني ان اكون ببطولة مثل هذه
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 1:59 am

انا ماشفتكش فاتح خالص وبعدين انت مادخلتش الغرفه من امبارح بس وروح الجدول وشوف انا كاتب ايه على غرفة البطوله
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 2:00 am

بالنسبه لفريق عناكب الظلام وفري الاينجو اذا ما كتبوش ردود خلال المهله اللى انا اديتهالهم سيتم استبعادهم من البطوله خلا 5 دقايق
EL7reef
عضو جديد
EL7reef

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 2:07 am

ماحدش من فريق عناكب الظلام متواجد حاليا
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 2:20 am

اوك بما ان فريق عناكب الظلام مش متواجد اذن سيتم نزول جدول الدور التالى ثانيا مع اعتبار فريق الاينجو نتاهل
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 2:34 am

تم وضع الجدول

من هنا
Aster Fènix
عضو جديد

المشاركـات : 9

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 4:47 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ما هذا يا اخ بيــشو انت مش بتشوف بالغرفة ولا ايــه

حرام الاخ الحريــف يقول مثل هالكلام و احنا النهار كله فاتحين وانت بنفسك شايفنا بنتكلم على العام مع الناس + القانون ان اللي مدخلش غرفة البطولة يعتبر خسران و الاخوة واحد فيهم شكله مو مهتم بالبطولة و هذا اللي مسمي نفسه الحريــف ممتاز في الردود

ارجو اعادة النظر و كلنا نعترض على هذا القرار موفقيــــن
ziko_jawhara
عضو جديد
ziko_jawhara

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 4:52 am

والله حرام

يا حريف شكلك حريف حتى في الاحتيال بصو بقى زي مقال صديقي استر احنا كنا فاتحين اليوم كله و مستنيين السياف يخش عشان نلاعبه بس شكلو لما جي وقت الافطار تبعنا احنا رحنا نفطر من الجهة و الغدر جي من جهة ثانية

يا ريت تراجع قرارك يا اخ و تحكم كويس و شكلك شايفنا اليوم كله فاتحين زي ما احنا كمان كنا شيفينك هذا بغض النظر على ان السياف لم يدخل الغرفة الخاصة بالبطولة

يلا مش عايزنين نظلم او نظلم الحمد لله الكل شايفنا فاتحين مش معقول واحد ييجي يفتح 5 دقايق و يخئ يكتب رد يقوم متأهل

بالتوفيق
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 5:08 am

تم طردكم من البطوله نهائيا بسبب قول زيكو الحريف شكلله حريف فى الاحتال حتى لو كان فيه استئاف دلوقتى لا
القرار ده بدون رجعه وياريت يا زيكو تحترم نفسك والاعضاء شويه اتعلم مش معقول هقولك كلام المفروض كان يتقالك من البيت
ziko_jawhara
عضو جديد
ziko_jawhara

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 5:24 am

ههههههههههههههههه شكلو كلام كبرا صح روح يبني انت و بطولتك دي انت مشكلتك هي اني موجود تطرد فريق عشان كلمة معترضش عليها حتى الشخص اللي تقالت له يبقى الامر مش امر كلمة الاحتيال اكيد فيه حاجة ثانية و احنا الاثنين عارفينها هههههههههههههههههههههههههههههه يلا يبني افرح ببطولتك شكلها عاملة زيـك كده
لو ليــك كلام تقوله يبقى خليه لنفسك عشان انا متربي افضل منك و الحمد لله الناس كلها عارفاني مع اني سمعت عنك كلام مش هيفرحك بس الافضل اني مقولهش عشان مجرحكش يا بطل خخخخخ

يلا موفقيــن و انا اسف يا حريف لو كانت كلمتي ازعجتك بس انا مش قاصد فيها اني اشتمك ولا حاجة اعتبرها هزار و بس و الناس الثانية متبقاش تـــترامى لحاجة متلزمهاش

سلام
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 5:43 am

ههههههههههههههههه لو انت صح متربى ما تقولش الكلام ده انا المنتدى كله عارفنى بس انت غريب اكيد واحد من بره المنتدى ومن عصابه تانى لازم يتكلم بقلة ادب علشان مش هيطرد من العصابه بس انا هتصرف معاك تصرف ممكن ما يعجبكش بس هو احسن حل لامثالك
pakora
عضو جديد

المشاركـات : 18

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 6:13 am

انا فزت على خصمي

jaden the legend

2-1
ziko_jawhara
عضو جديد
ziko_jawhara

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 6:16 am

للاســف يا بيشو حالتك ميؤوس منها هههههه انا احترم كل من في المنتدى و المديـر شكله عارفني و الحمد لله

سلام
Aster Fènix
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 9:55 am

زيكو لم نفسك هو انت من امتى بترد على الجهلة هو انا حفضل اقلك مليووووون مرة كدة تعبتني معااك
بيشو حبيبي انا متاكد انك شفت غرفة البطولة و بانو قرارك سليم محدش حيقول عليه تلت التلاتة كام
انا اول حاجة اتعلمت من اللعبة دي انو <المهم هو المشاركة> و انا بحترم قرارك يا منظم ارجوك متكنش زي الجدات و تقعد ترد على زيكو لم نفسك بليز^^
ziko_jawhara
عضو جديد
ziko_jawhara

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 9:59 am

ههههههههههههه استر خلاص سيبك منه
EL7reef
عضو جديد
EL7reef

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 10:23 am

شكرا استر ,, وشكرا زيكو ع كل اللى اتقال
ومتشكر بيشو

وانا بعلن انسحابى من البطولة وبالتوفيق للجميع
ELSEAF
عضو جديد

المشاركـات : 3

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 8:56 pm

انا الغى الانسحاب احنا هنكمل يا بيشووووووووو
جايدن المدمر
مشرف
جايدن المدمر

المشاركـات : 437

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 10:07 pm

يا بيشو أنت في بدماغك شي كل شوي تخرج فريق من البطولة شو هالبطولة المسخرة ممكن تقول لي سبب واحد لإستبعاد فريقنا أنا و كيرا من البطولة
https://sd-academy.yoo7.com/profile?mode=editprofile
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 10:08 pm

عدم دخولكم الغرفه طبقا للقوانيشن ده يكفى بيتهيالى زى ما انت قلت سبب واحد
Aster Fènix
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 10:41 pm

يعني هما مدخلوش طردتهم و احنا السياف مدخلش طردتنا و الله يا بيشو فكرتك واعي شو بتعمل طلعت بتلخبط بس
ziko_jawhara
عضو جديد
ziko_jawhara

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 10:45 pm

هههههههه حظك يا استر انك معي بالفريق ^_^
UTAKER
Admin
UTAKER

المشاركـات : 1239

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 10:58 pm

يا جدان بعد اذنكذم محدش يزعذل من اي حاجة حصلت انا هكمل ادارة البطولة من هنا واي حد عنده مشكلة يكتبها وانا هقيم دلؤتى
https://sd-academy.yoo7.com
ziko_jawhara
عضو جديد
ziko_jawhara

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 11:49 pm

طيب يا أخ سعودي احنا كنا داخلين غرفة البطولة و مستنيين خصومنا من ساعة وضع الجدول لحد قبل ميوصل اخر اجل بساعة تقريبا و هم داخل منهم واحد بس للغرفة و مش فاتح و لما رحنا عشان نفطر و نصلي دخل الاخ في الفريق الخصم و ساب رد و الاخ بيشو قام مخرجنا من البطولة بداعي اني هزرت مع الاخ الحريــف و انت عارف المشاكل اللي سبقتها

يا ريت تتصرف بالقرار الحكيم يا مدير

بالتوفيق ^_^
Aster Fènix
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 12:14 am

اها سعودي هدا ما حصل بس انا ما زعلت من بيشو لانو طردنا انا اتكلمت بس على كلامو نو يقول لجايدن انو مش في الغرفة و هو اهل خصومنا مع انو السياف مش في الغرفة
pakora
عضو جديد

المشاركـات : 18

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 12:44 am

انا فزت علي هيرو في المباراة الحاسمة بين القناصين وبينهم

فزت اتنان صفر كذا فريق القناصيين تاهل
EL7reef
عضو جديد
EL7reef

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 12:46 am

اقتباس :
طيب يا أخ سعودي احنا كنا داخلين غرفة البطولة و مستنيين خصومنا من ساعة وضع الجدول لحد قبل ميوصل اخر اجل بساعة تقريبا و هم داخل منهم واحد بس للغرفة و مش فاتح و لما رحنا عشان نفطر و نصلي دخل الاخ في الفريق الخصم و ساب رد و الاخ بيشو قام مخرجنا من البطولة بداعي اني هزرت مع الاخ الحريــف و انت عارف المشاكل اللي سبقتها

يا ريت تتصرف بالقرار الحكيم يا مدير

بالتوفيق ^_^

حبيبى انا موجود ع الهماشى دايما وعلطول فاتح ده أول شىء
ثانيا الأخ بيشو بعد ماقرر انى الاعبكم انتم الأتنين لأن السياف كانت معاه ظروف لقيتكم انتم الأتنين مش موجودين
وبيشو حدد وقت انى ابارزكم فيه ولحد الوقت ده مانتهى مافى واحد منكم دخل
ثالثا انا اعلنت انسحابى حبيبى عشان تفهم انها ماتفرق معى لأنها بالأول والأخر لعبة مش محتاج أحور وأكدب واعمل حريف فى الحوارات مثل مابتقول أنت وأستر عشان اصعد ولا تنسى انى طلبت الاعب اى أحد فيكم وانتم اللى رفضتم
ziko_jawhara
عضو جديد
ziko_jawhara

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 12:56 am

هههه اخي انت طلبت تلاعب اي حد فيـنا قبل ما يصدر بشو القرار بس احنا بقينا فتحين لغاية صلاة المغرب عندنا و ما شفناك و ما كلمتنا حرام عليك تقول كده احنا فرمضان أخي و زي مقلت انت دي لعبة للتسلية بس الحاجة اللي منحبهاش هي الظلم

يلا موفقيــن جميـعا ^^
UTAKER
Admin
UTAKER

المشاركـات : 1239

مُساهمةموضوع: رد: بطولة روح الصداقه   بطولة روح الصداقه - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 2:35 am

يا جدعان اسمعوني وافهموني انا مش قابل انسحاب اي حد واي حد خرج بسبب انه مش في الغرة تم الغاء هذا القرار ويقدر يكمل في البطولة ويلاعب خصمه وميعاد البطولة تم تمديده لغاية الثلاثاء يعني لسة بدري

ياريت ميكنشي في مشاكل تاني دي المشكلة بتاعت الغرف اي مشكلة تانية انا هراخع صفحات البطولة واحاول الاقيلها حل
https://sd-academy.yoo7.com

بطولة روح الصداقه
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» جدول بطولة روح الصداقه
» اقتراح انشاء بطولة(بطولة فرق الظل)
» بطولة كأس النار " برو "
» بطولة العصابات
» بطولة المحترفين