اكادمية مبارزي الظل
K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس 3834380716

اهلا بك ايها الزائر الكريم

اذا كانت هذة الزيارة الاولي لك فيشرفنا ان تسجل معنا

وان كنت عضوا في المنتدي فيشرفنا دخولك....ونتمني ان تقضي معنا اوقات سعيده

اسرة المنتدي:
اكادمية مبارزي الظل
K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس 3834380716

اهلا بك ايها الزائر الكريم

اذا كانت هذة الزيارة الاولي لك فيشرفنا ان تسجل معنا

وان كنت عضوا في المنتدي فيشرفنا دخولك....ونتمني ان تقضي معنا اوقات سعيده

اسرة المنتدي:
اكادمية مبارزي الظل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكادمية مبارزي الظل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس

hero1
Leo Messi
KIRA_K.O.H
beshoooo
Şĉāŕŷ Ϊ†ăçħī
UTAKER
THE HELL
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
THE HELL
عضو جديد

المشاركـات : 5

K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Empty
مُساهمةموضوع: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالجمعة أغسطس 27, 2010 12:57 pm

K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس 709252
يا جماعة انا عضو جديد فى المنتدى و فى مشكلة حصلت معايا فى المبارزة مع مبارز اسمه k!NG yami

انا
كنت بلعبوا و غالبه 3-0 و كنت بقولوا انت ضعيف لأنى كنت بلغبوا بس كان
بيقولى انو كان بيسبنى و انا قولتلوا انت كذاب لأن محدش هيسيب نفسوا يخسر
3-0 يا جماعة ولا ايه لكن بعد كده كلمنى و قالى عايز تعرفنى بصحيح خش هوست
بس قالى ابل ما نلعب شوف اسمى كام حرف انا استغربت و قولتلوا 8 راح قالى
بعد اللعب هبقى اقولك على حاجة انا كنت غالبه 3-0 لقيت مستواه اتغير
خاااااالص مش عارف ازاى فى 5 دقايق اتغير و انا ميتهيأليش انو كان سيبنى
بس للأسف خسرت منو 24-3 انا كنت هتجنن انا قولت ده محظوظ 100% و راح قالى
افرح علشان انت اول واحد تشوف مستوايا بجد راح استغربت و قالى انا سألتك
على عدد احرف اسمى صح؟ راح قولتلوا اه و طلعوا 8 قالى انت غلبتنى كام
قلتلوا 3 قالى اضرب 8 فى 3 شوف هيطعلك كام و قفل الهامشى انا طلعت من كل
غرفوا ده مدمـــــــر و الله مش عارف اازى مستواه بقى كده فجأة مش مصدق
معقولة فى واحد يبقى محظوظ 24 مرة استحاااااااالة انا قولت فى حاجة غريبة
بس يا ريت تسعدونى لأنى بجد مصدوم من سعتها و مش عارف اعمل ايه مع المبارز
ده نفسى اكسبوا بس متهيألى مسحيييييل اكسبوا بمستواه ده انا و الله بقيت
بترعب لما بشوف اسمه فى الهامشى فأرجوكم ساعدونى علشان اخرج من المحنة دى
و اقدر اكسبوا مع ان ده حلم ياااااااااااااريت يتنفذ ارجوكم ساعدونى بأى
طريقة و لو حد يعرف المبارز k!NG yami ده يا ريت تقولولى علشان اعرف
مستواه ازاى و اغلبه ازاى
لأنى بجد بدأت افقد الثقة فى نفسى فعلا بعد
الهزيمة دى مبقتش قادر الاعب حد تانى ارجوووووووووكم ساعدونى و اللى يعرف
المبارز ده يقولى هو اسمه فى الهامشى

•● k!NĞ_¥ẲḾ!●•––•●!~¤§¦Ŧħ£ .. ₦!ĞĤŦḾẲŘỄ ..Ŧ£@Ḿ¦§¤~!●• Ŧħ£ ŁỄẲĐ£Ř

ان شاء الله يكون فى حد عارفه ارجووووووووووووكم ابغى ردود كثيرة
UTAKER
Admin
UTAKER

المشاركـات : 1239

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالجمعة أغسطس 27, 2010 6:01 pm

دنتا بتعمل دعاية ليه مش بتشتكي كينج يامي مبارز قوي بس متعملشي في نفسك كدة كلمني في الهامشي وانا هظَبطك
https://sd-academy.yoo7.com
THE HELL
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 1:40 am

طيب قولى ازاى اكسبوا اى حاجة بس علشان اكسبوا انت شكلك عرفوا صح
UTAKER
Admin
UTAKER

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 7:42 am

لاعبني في مرة وانا اقلك علي الي ناقصك
Şĉāŕŷ Ϊ†ăçħī
قائد كتيبة الأكاتسوكي

المشاركـات : 854

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 11:17 am

هههههههههههههههه بلاش كذب انت وكنج يامي واحد انا بهزمك يا كنج بسهوله دائماً مغرور ونت ايش معنا جيت منتدانا انت وهوه واحد باين يا شباب صح يا سعودي؟
THE HELL
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 12:46 pm

لا و الله انا مش كينج يامى خاااااالص
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

المشاركـات : 804

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 7:49 pm

انا عايز اعرف هو king yami الكابوس ده غير سيد ابو حفيظه الكابوس
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 7:50 pm

اذا كنت يا ذا هيل شخصيه حقيقيه غير كينج يامى كلمنى على الهام
KIRA_K.O.H
عضو جديد
KIRA_K.O.H

المشاركـات : 391

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 10:50 pm

طيب هات لي غرفة انت وهو فيها علشان اتاكد انكم مش نفس الواحد وعلشان ابارزه واتأكد من كلامك
Leo Messi
Admin
Leo Messi

المشاركـات : 608

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 10:51 pm

اولا الموضوعده مش صحيح تماما لان مستحيل تلعب 27 دور مع واحد ورا بعض
ومستحيل واحد يكسب 24 دور ورا بعض مهما كان محترف
ثانيا مظنش ان حد يخسر 24 دور ويكتب في منتدي علني كده انه خسر 24 دور
غير كده وكده انا عارف كنج يامي كويس جدا وعارف مستواه هو من اححرف المبارزين بس مهما كان مستواه مينفعش اصلا يكسب كل ده
وانا متفق مع سكاري ان انت وكنج يامي شخص واحد
KIRA_K.O.H
عضو جديد
KIRA_K.O.H

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 11:01 pm

ولله بقى لو انت وهو مش نفس الشخص وفعلا فازك كدة يبقى انت بقى ضعيف موت وكان بيخليك تفوز شفقة

بس انا مو مصدق اصلا انكم شخصين مختلفين
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 11:16 pm

رد يا ذا هيل وهاتلنا غرفه ليك اذا كنت انت حقيقى
THE HELL
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 12:15 am

طيب اوك اولا: و الله انا مش كينج يامى خالص
ثانيا: دى غرفة ليا هبقى اكلمكوا عليها بعد الفطار

الغرفة : 111997

الباس: 123

اسمى فى الهامشى: THE DARK MARD

+

يا جماعة انتوا فهمتونى غلط انا و الله مش كينج يامى + كلام ميسى انا نفسى كنت زيك و الله مش مصدق ان واحد يغلبنى 24 من غير ما يخسر اكيد حتى الحظ هيكسبنى و هو ده اللى جننى لكن و الله و الله و الله انا مش كينج يامى خالص و بعد الفطار هبقى اكلمكوا بس خشوا الغرفة يا جماعة لو سمحتوا
Şĉāŕŷ Ϊ†ăçħī
قائد كتيبة الأكاتسوكي

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 12:44 am

يعني متفقين ؟ صح؟

ايش معنا جيت منتدانا ومتبت الموضوع؟
hero1
مشرف
hero1

المشاركـات : 892

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 12:45 am

تم دخول الغرفة

وياريت تكلمنى عشان اعرف صح ان انت وكينج يامى مش واحد
كينج يامى مبارز عادى

يفوز
ويتهزم
عادى

مفيش مبارز لا يقهر
عادى
هو حظ السحب
Şĉāŕŷ Ϊ†ăçħī
قائد كتيبة الأكاتسوكي

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 2:12 am

لكن حظ السحب يا هيرو 25 مره؟ مش معقول
hero1
مشرف
hero1

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 2:37 am

بص كلمنى على الهام
واشوف غلطاتك
ممكن يكون انت الغلطان
فى كل المبارزات
TheVampire Sam
مشرف
TheVampire Sam

المشاركـات : 376

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 7:24 am

ايه الكلام ده كله يا جماعه اكيد كنج يامي مبارز رائع وكله عارف الكلام ده ومش محتاج موضوع علشان نعرف انه من افضل المبارزين الموجودين الان
eagle eye
عضو جديد
eagle eye

المشاركـات : 408

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 7:49 am

ههههههههههههههههههههههه
صدقوني اللي بيحصل ده مهزلة
لو انت يا ذا هيل واو اين كنت
لو كنت حتي مش عارف خاصية الورق اللي ف ايدك مش هتتهزم 24
ده اولا
ثانيا
ازاي يعني واحد تهزمه3بعد كدة يهزمك 24 ليه هو غاوي هزيمة ولا ايه يعني
ثالثا
هو قللك علي حكاية الحروف حتي قبل ميلاعبك
ههههههههههههههههه هو استغفر الله العظيم ربنا؟ ولا بيعلم الغيب
طب افرض انت مكنتش رضيت تكمل
وده اللي اي انسان هيعملوا
رابعا
اتحدي ان اي مبارز سواء كان كنج يامي او غيره يقدر يهزم اي حد من المنتدي 24
انتو ايه رأيكم
اللي شايف نفسه يتغلب 24متتاليه يقول
للاسف انت مبتعرفش تمثل يا مؤمن
eagle eye
عضو جديد
eagle eye

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 8:03 am

انت عارف
انا مستنيك ف الاخر تقول نزيع ولالا
هههههههههههههههههههههههههههههههه
KIRA_K.O.H
عضو جديد
KIRA_K.O.H

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 8:09 am

كينج يامي مطنشني وما بيرد
بص ولله انا برده بارزت واحد مبتدئ ولما فزته قال علي اسطورة وهو اصلا مبتدئ وانا بخر وبكسب عادي لكن مش علشان فزت واحد ضعيف يبقى اسطورة
كينج يامي بتقولو انه مبارز ممتاز .. ولله ورق جوي الي عنده زي الي عندنا مجبش ورق جديد يعني .. وانا متأكد ان مفيش شخص لا يهزم الا لو كان بيبارز واحد مبتدئ موت 24 مرة لو الشخص دة بيلعب بالدك الي دخل بيه اول مرة لما حمل اللعبة ؟ دة حتى عايز تفهمني ان حظه ما بيخذله ابدا؟
بص لو انت صادق يبقى كينج يامي بيستخدم الترينر اكيد مليون في المئة علشان يعرف يعمل كدة
hero1
مشرف
hero1

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 8:34 am

لا ممكن ميكنش ترينر

انا حصلت معايا بالفعل
هناك شخص
حتى الان لما اقابلة فى مبارزة اكسبة

حتى الان كسبتة 19 مرة ورا بعض
وهو ولا مبارزة
KIRA_K.O.H
عضو جديد
KIRA_K.O.H

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 8:48 am

طيب دة قال انه فازه 3 مبارزات الاول يعني دة مش ضعيف للدرجة دي
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 8:57 am

انا عايز ابين سورى فى الكلمه كدب الى كتب لما دخلت الغرفه لقيت الهام بتاع كينج يامى القديم + كينج يامى الجديد وهو قايل فوق انه بعد ما اتهزم طلع من كل الغرف اللى فيها كينج يامى دى واحد

رقم 2 بقه معاه لهام بتاع كينج يامى القديم يعنى يعرفه من زمان

اما 3 حاجه بقه انا عايز اقولها مش انت بتقول ان دى غرفتك طيب طلع كينج يامى القديم من الغرفه ودى حاجه مستحيله الا لو كنت انت اللى عامل الرووم واحنا نصدق

رابع حاجه ورينا غرفه ليك لوحدك مش موجود فيها كينج يامى

استنتاجاتى بقه :-
1- الغرفه دى بتاعت كينج يامى القديم لان الهام القديم والجديد بتاع كينج يامى موجود فيها ( ولو عايز تكدبنى طلع الهام بتاع كينج يامى القديم علشان نصدق لان دى لو كان عاملها كينج يامى القديم الغرفه هتبقى مستحيل تتمسح )

+ يا كينج يامى انت مش هتضحك على احسن منتدى فيه اذكى اعضاء

+ ايه راى الاعضاء فى استنتاجات المحقق كونان اللى هو انا ههههههههههههههههههههه
hero1
مشرف
hero1

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 9:02 am

اية الشطارة دى

المحقق توجو مورى معانا

K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس C0d3e3bffb

انا اللى حاللهالك

K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس 23339
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 9:07 am

لا دى انا اللى حاللها لوحدى لسه حاضرها جايه كانت على سبيس بور
beshoooo
عضو جديد
beshoooo

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 9:07 am

بس انا ما حدش رد على سؤال الكابوس كينج يامى ده غير الكابوس سيد ابو حفيظه
THE HELL
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 10:48 am

الأخ: [b]beshoooo

انا مش فاهم منك حاجة و الله انا مقلوتش اصلا ان دى غرفتى + دى غرفة كان واحد مدهالى ليه و انا طلعت من كل غرفوا اللى هو فيها ثم دخلتها امبارح علشان انت كنت قايلى هات غرفة انت و كينج يامى فيها فدخلتها تانى لكن انا كنت فيها من الأول و ايه معنى ان كينج يامى القديم كان فيها اصلا انا مش فاهم يعنى ايه كينج يامى القديم اصلا

[/b]
YOU LOSE
عضو جديد
YOU LOSE

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 11:34 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا: انا كينج يامى

ثانيا: انا عايز اعرف ايه المجزرة و الهبل اللى حصل هنا ده؟؟؟

انا ااتفجأت ان كريم بيقولى امبارح ايه الموضوع ده قولتلوا موضوع ايه قالى ده انا مكنتش اعرفوا اصلا للعلم

ثالثا: انا لاعبت واحد امبارح اصلا و كان اسمه فى الهامشى THE DARK MARD

هو كلمنى امبارح و قالى تلعب قولتلوا ماشى افك شوية عن نفسى لأن امبارح جدى توفا الله يرحموا كان اطيب واحد و الله فى الدنيا + كنت اصلا مش عارف العب علشان حالتى النفسية خسرت 3-0 راح قالى انى ضعيف و مبعرفش العب هو بقى العملية نقصاه اصلا علشان يجى يقولى الكلام ده صح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قولتلوا خش هوست و و الله ما سيبتوا انا كنت بلاعبوا امبارح و انا بعيط اصلا و الله بسبب جدى الله يرحموا لكن لما توصل انو لما يعمل موضوع فى المنتدى بتاع حسام و انا اصلا مش عارف مين ادالوا الرابط انا مدهولوش لأنى مكنتش اعرفه اصلا انا مكنتش مسيفه عندى

رابعا: الناس اللى عامله تتهم و تخترع ادلة من كلام سورى فى الكلمة اهبل اصلا يحرء الدم على الفاضى و الأهانات اللى انا خدتها دى كلها المفروض انى اقولولكم حاجة واحدة متشكرين على زوقكم بجد نبدأ بكل عضو واحد واحد اوك

اولا: الأخ سكارى ايتاشى: اللى بيقول انو بيكسبنى انا بسهولة منا عارف هو انت كسبتنى ابل كده اصلا؟ و مين ده اللى مغرور متتكلم على نفسك يا عمنا سايب الدنيا كلها و جى تقولى انا مغرور حسام عارف كويس انا لو كنت مغرور مكنش حسام يبقى صحبى لأن حسام مبيحبش المغرورين و انا عمرى ما اتغريت مع حسام لأن ده اخويا اصلا و الغرور صفة مش فيا يا عم سكارى ماشى؟؟؟

ثانيا: الأخ beshoooo

انت جى تتريأ ولا ايه يعنى ولا ده استخفاف ولا الصيام مأثر عليك يعنى؟؟؟

مدام هتقول كلام ملوش عازة يبقى مضفش رد اصلا لأنى ميتأليش كلام زى ده ماشى؟؟؟

ثالثا: الأخ hero 1

هعلق على حاجة بره الموضوع بس فى كلامك مفيش حظ يمشى معاك 24 مرة الحظ ده جزء من الفوز بس مش الفوز كله الحظ 50% لكن فى حاجة فى المبارزة اسمها مهارة ^^

رابعا: الأخ eagle eye

حبيب قلبى اللى داخل بيضحك فى اول الموضوع

بص ياروحى ازاى واحد يغلبنى 3 و بعد كده اكسب 24 لا دى غاوى خسارة بس لو فضلت اكسب على طول مش هيبقى فى متعة + انا مقولتش انى بلاعب بطل العالم فى اللعبة اوك بس انا امبارح اول 3 مرات كنت متضايق شوية بسبب جدى الله يرحموا لكن بقى لو هيقولى ضعيف
و هو اللى ضعيف يبقى لازم اعرفه حاجة فى المبارزة علشان فى ناس معينة لازم نهد السور من اوله معاها علشان ابل ما تتكلم على حد تشوف نفسها ماشى حبيب قلبى

انا فعلا مبعرفش امثل لأنى مبحبش التمثيل بحب ابقى على طبيعتى اوك و و انت بقى قولت كلمة بموت فيها و الله انت بقى يا حبيب قلبى بتتحدى اى حد يغلب حد فى المنتدى 24 صح؟ و الله بالنسبالى انا غالى و الطلب رخيص ابقى حدد معاد يا روحى و خشلى هوست و انشاء الله هعرفك 24 ده رقم فى سجلى ولا لأ اوك؟؟؟

خامسا: الأخ : kira

الترينر اصلا مفيش ترينر بييخلى الواحد يسحب ورق زى ماهو عايز اللى انت مش عارفه ان فى حاجة فى المبارزة اسمها مهارة انا مكنتش بعترف بيها بس فى حجات فى المبارزة اسمها مهارة الله اعلم ممكن تكون عارفها و ممكن لأ انا مش بقولك الكلام ده علشان تضايق بالعكس انت حبيب قلبى و الله بس الترينر اصلا منع من اصداره على النت اوك

سادسا: نرجع للأخ بيشو تانى

بس يا عم المتحرى

انا مش هكدب علشان لعبة تافها ماشى + ثانيا: دى غرفتى انا اصلا كنت بجمع فيها ناس معينة على الحساب بتاعى القديم

+

انا اريت ردود THE HELL

و لقيت انو فى رد الغرفة بتاعة: 111997

انوا مقلش ان دى غرفتوا اصلا

هو قال دى غرفة ليا بس مقلش انها بتاعتوا اصلا لأن اللى متعرفوش اصلا انك لو حيطت الماوس على عنوان اي غرفة فى الهام هيظهرلك اسم مالكها و هو حسابى القديم اصلا اوك يعنى ستنتاجك غلط 100000000% يا ريت ترتاح شوية علشان شكل الصيام مأثر فيكو يا جماعة فعلا انتو ناس جمييييييييلة بتحترم القريب و الغريب متشكرين يا جماعة على القعدة اللطيفة دى و اللى استمتعت بيها اوى و بجد حبيتكوا اكتر لما لقيتوا بتحببوا الواحد فيكو متشكرين يا اصحابى

و خلى بالك يا بيشو انت ليك حساب تانى معايا خالص و هعرفك ازاى تتريأ على كينج يامى

سلام يا اصحابى

عدل سابقا من قبل YOU LOSE في الأحد أغسطس 29, 2010 3:23 pm عدل 2 مرات
UTAKER
Admin
UTAKER

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 11:42 am

علي فكرة انا مش لاقي كلام اقوله بعد الي قاله مؤمن هو عنده حق في كل كلمة وانا بعتذرله بالنيابة عنكم كلكم وليه الحق يقبل الأعتذار او يرفضه بس انا لو مكانه 70% هرفضه

مؤمن لاعب محترف ويمكن تكون قليلة عليه + بيحب اللعبة اوي ودايما بيدور علي اسليب جديدة انما كل المبارزين وانتم في الأول اتحدي واحد منكم يقول انا لسة مغير مجموعتي او عملت استراتيجية جديدة

اعتذاري ليك يا مؤمن متزعلشي وياريت مش انا بس الي اعتذر وكلامو صح للعلم ذا هيل مش يامي
hero1
مشرف
hero1

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 6:06 pm

يا مومن

نحن نعتذرلك

وانت اكتر واحد
عارفنى انا مقدرلك محترف قد اية

وانت مبارز رائع

ومتزعلش لو حد ضايقك
eagle eye
عضو جديد
eagle eye

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 9:04 pm

طب يا مؤمن انا مصدقك
بس انا هقوللك افرض
افرض ان انت اللي ضعيف وان انت هتتهزم لو لعبت50حتي
كرامة اي انسان تسمحلو بانو يتهزم 24
مع احترامي للشخص التاني اذا كان حقيقي
ههههههههه بس انت عارف ايه اللي يضحك وانت مرديتش عليه؟
انت عرفت منين انك هتهزمه 24 عشان تقسمها علي تلاتة ولا تضربها ولا مش عارف ايه؟
وبعدين انت بتقول فين المتعة وقبلها تقول حالتي النفسية يعني كلام متناقض
مترسالك علي بر انت مكنتش ف حالتك ولا انت اللي كنت سايبه انت قلت الاتنين اصلي
يعني تخيل ان هو ملعبش ال24
ده ممكن ييجي عند العشرين ولا حتي ال23 يقوللك كفاية
او يقفل او كرامته تنقح عليه
بصراحة يعني
انا لو مكانه مش هلعب اكتر من التلاته اربعه بالكتير واعرف اني مش ف يومي
لكن 24؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مش عارف
YOU LOSE
عضو جديد
YOU LOSE

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالإثنين أغسطس 30, 2010 11:00 am

اسمع بقى يا eagle eye انا غلبتوا 24 و فى واحد اسمه shado لو تعرفه ده اصلا كل مرة بيلعبنى و بكسبوا بالـــ12 و 15 و اسألوا عمره ما كسبنى فى حياتوا و مش عارف يكسبنى لحد دلوقتى و اسألوا و دايما بيلعبنى و لما بيخسر بـــ20 بيقولى تعالى تانى اقولوا انت مبتضيقش لما بتخسر قالى انا بلعبك علشان اتعلم منك مش علشان اخسر و الموضوع مش موضوع كرامة ولا حاجة هيا اللعبة بتتلعب علشان الكرامة ده بالنسبالك انت يا روحى جايز فى ناس تضايق ولا لأ لكن فى ناس بتلعب علشان تتعلم لكن هو اللى لعبتوا THE DARK MARD كان بيخسر و يكمل فيها ايه يعنى؟؟ و فى واحد اسمه فتاكا ما غلب واحد اسمه كارثا لو تعرف الأثنين اصلا كان فتاكا سايبوا يغلبوا 2 لما لقاه بدأ يرغى كتير غلبوا 14-2 و كارثا مقلولش مش هنكمل بس فتاكا قالوا كفاية عليك كده لو بقى عاوز تتأكد ما اذا كنت اقدر اكسبك 24 او لأ ابقى حدد ميعاد و نشوف فى حد يقدر يكسب التانى 24 ولا لأ
YOU LOSE
عضو جديد
YOU LOSE

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالإثنين أغسطس 30, 2010 11:04 am

و لو على ثقتى و ضربى و قسمتى للـــ24 فى حاجة انا قولتها اسمها مهارة و ثقة فيها انا واثق فى نفسى الحمد لله و ممكن بثقتى اثبتلك منا بقولك انا واثق انى اقدر اكسبك 24 و اهو بقولك ابل ما نلعب حتى و ان شاء الله هنلعب بردوا و بعد ما نلعب هتشوف انا واثق فى المهارة بتاعتى ولا انا برغى على الفاضى ....
eagle eye
عضو جديد
eagle eye

مُساهمةموضوع: رد: K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس   K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 31, 2010 2:35 am

هههههههههههه
للاسف يا كنجيامي التحدي ده جيه متأخر لاني مش هفتح الهامشي تاني
وكمان انا دلوقتي بعد مكتب التعليق ده نازل عشان رايح رحلة للبحر الاحمر بعدها هرجع ملاقيش النت
بس عادي السنه الجاية هفضل ايجل اي وهتفضل كنجيامي
اوعدك اني هلاعبك
واوعدك انك مش هتفوز 24 ورا بعض
اشوفك السنه الجاية بقي

K!NG YAMI الكـــــــــــــــــــــابوس
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية